اهداف تأسیس پژوهشکده سیاستگذاری و تنظیمگری رسانه
- تحقیق و توسعه در زمینه ادبیات و رهیافتهای نوین سیاستگذاری و تنظیمگری رسانه؛
- تعریف، اجرا و ارائه محصولات سیاستی مورد نیاز از قبیل مقررات و اسناد در زمینه رسانههای فراگیر؛
- ارائه بینشها و دیدگاههای شواهدمحور و تخصصی زمینه مسائل و چالشهای رسانههای فراگیر؛
- ترویج رویکردهای جدید در زمینه سیاستگذاری و تنظیمگری رسانه در میان نخبگان؛
- کمک به حل مسائل نوین در عرصه سیاستگذاری و تنظیمگری رسانه از طریق اجرای پژوهشهای مسئلهمحور؛
- مشارکت در آموزش و تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز برای توسعه و ارتقای بهرهوری حوزه سیاستگذاری و تنظیمگذری رسانه.